معرفی کرکره برقی پلی کربنات

کرکره شفاف یا کرکره پلی کربنات معمولاً جهت اماکنی نظیر بانکها و صرافی ها که از نظر امنیتی نیاز است در هنگام شب داخل آنها رویت شود کاربرد دارد .کرکره شفاف علاوه بر عبور نور و محافظت در برابر اشعه UV ، در مقایسه با سایر کرکره اتوماتیک بیشترین ضریب ایمنی در برابر سرقت را دارا و انواع مختلف آن دارای تائیدیه امنیتی از پلیس پیشگیری نیروی انتظامی می باشد. برای معرفی کرکره برقی پلی کربنات با ما همراه باشید.

مشخصات کرکره برقی پلی کربناتاین تیغه ها، تیغه شفاف نیز نامیده می شوند که از مواد پلی کربنات و از مقاومترین پلیمر ساخته شده و با مقاومت مکانیکی بسیار بالا می باشد.

جهت استحکام بیشتر این تیغه ها در میان فواصل آن ها از لوله های استیل یا آلومینیوم استفاده می شود که امنیت را دو چندان می کند.

به علت خاصیت ضد شعله ور شدن پلی کربنات،در مقابل آتش مقاومت بسیار بالایی دارد و از سرایت آتش جلوگیری می کند.تیغه های پلی کربنات (تیغه شفاف) خاصیت ضد اشعه ماوراء بنفش را نیز دارا می باشند.

انواع کرکره برقی شفاف پلی کربنات

• کرکره برقی پلی کربنات شفاف زواری ( غضروف آلومینیوم )

• کرکره برقی شفاف لوله ای ( میل ترانس آلومینیوم و یا استیل )

 

تفاوت کرکره برقی شفاف زواری و لوله ای

هر دو نوع این تیغه های شفاف در طرح های مختلف تولید می شوند که تفاوت اصلی در ضخامت، طول و عرض قطعه پلی کربن و قطر لوله یا زوار است. هرچقدر ضخامت قطعه پلی کربن بیشتر باشد در نتیجه استحکام بالاتر و البته قیمت آن گرانتر می باشد.

معمولاً تیغه های پلی کربن درجه 1 ضخامتی 3 الی 6 میلیمتر دارند و وزن هر مترمربع آنها حدود 9 الی 11 کیلوگرم می باشد. تیغه های پلی کربنات کرکره های شفاف بصورت استاندارد در رنگ های شفاف شیشه ای، برنز (عسلی)، دودی رنگ و شیری مات موجود است.

البته برای معرفی کرکره برقی پلی کربنات برای پروژه های بزرگ با تعداد کرکره برقی زیاد می توان به صورت سفارشی به رنگهای دیگر نیز تولید نمود.

 

 

عوامل تاثیر گذار بر قیمت کرکره برقی شفاف

انواع کرکره برقی پلی کربنات شفافاولین و مهمترین عامل تاثیر گذار ، نوع و برند مواد اولیه پلی کربن و همچنین ضخامت قطعات تولید شده و وزن تیغه کرکره و میزان مصرف پلی کربنات در هر متر مربع کرکره تولید شده می باشد. عامل دیگر نوع اتصال تیغه ها است که آیا استیل است ، آلومینیوم است و …

  • نوع و برند مواد اولیه استفاده شده
  • ضخامت تیغه و وزن آن در متر مربع
  • نوع اتصال – لوله استیل ، زوار آلومینیوم و…

 

خصوصیات تیغه های نانو کامپوزیت

تیغه های پلی کربنات دارای مقاومت بسیار بالایی هستند.
_ با توجه به سفارش مشتری می توان خطوط رنگی را طبق نظر و سلیقه دلخواه، بین آن ها به کار برد.
_ امکان خط افتادن روی تیغه ها هنگام رول شدن بسیارکم است زیرا نوار لاستیکی در آن ها به کار گرفته شده است.
_ اگر آتش سوزی رخ دهد این درب کرکره ای از سرایت حریق به سایر قسمت ها جلوگیری می کند و در برابر حرارت و آتش سوزی کاملا مقاوم است.
_ این درب ها را به راحتی می توانید مورد شستشو و نظافت قرار دهید.
_ خاصیت ضد اشعه بودن uv در آن ها وجود دارد.
_ جنس این محصولات به طریقی است که در مجاورت رطوبت اکسید نخواهند شد.