گروه صنعتی پارس بیوک با بیش از نیم قرن سابقه فعالیت خود را همزمان در فرآوری محصولات صنعت ساختمان آغاز نمود و با توسعه فعالیت شرکت در زمینه تولید محصولات ، شرکت ، اقدام به تاسیس کارگاه تولید انواع درب و پنجره دوجداره با پروفیل UPVC، درب و پنجره آلومینیومی ، توری های جمع شونده و شیشه های دوجداره ، کرکره برقی ، .نصب وراه اندازی درب اتومات ،دوربین مداربسته نمود.

از جمله نکاتی که گروه صنعتی پارس بیوک را از سایر شرکت های تولید کننده درب و پنجره upvc کرکره هوشمند متمایز می نماید، فرایند تولید و نصب دقیق و مطابق با استاندارد می باشد که این فرآیند در گروه صنعتی پارس بیوک با دقت و وسواس بسیار دقیق انجام می پذیرد.
گروه صنعتی پارس بیوک در تولید و نصب این محصول سالهاست پروسه بسیار دقیقی را داشته و همواره سعی در بالا بردن دقت و کیفیت تولید و نصب درب و پنجره دو جداره یو پی وی سی دارد. خدمات و مشاوره حرفه ای و کارساز تیم تخصصی گروه صنعتی پارس بیوک همواره منافع مشتری را در اولویت قرار می دهد. چراکه سود شرکت در حفظ منافع مشتریان خود دنبال می شود.بزرگترین سرمایه این گروه، رضایتمندی کارفرمایان می باشد بدرستی که مشتریان خود، بزرگترین راهبران تولید کالا و خدمات می باشند و این چنین است که ما همچنان پایدار و خدمتگذاری امین و صادق در صنعت ساختمان مانده ایم .

09133503116